Monday, October 24, 2011

Ülesanne 6

Valisin virtuaalkeskkonnaks, mida kirjeldada, kokaraamat.ee lehekülje. Valisin selle lehekülje eelkõige seetõttu, et see on ainus virtuaalkeskkond, mida ma reaalselt kasutan. Kuna ma naudin söögi valmistamist, siis otsin alatasa uusi retsepte, mida katsetada. Kokaraamat.ee meeldib mulle veebis olevatest retseptikogumikest kõige rohkem, seda on väga lihtne kõigil kasutada ning leiab retsepte igale maitsele.

Hetkel on aga koduleheküljega mingi probleem ning kadunud on täpitähed. Arvasin, et tegu on järjekordse trikiga, mida Korea internet põhjustab, kuid lasin ka Eestis proovida ning koduleheküljel on hetkel tõesti mingi error. Loodetavasti on see ainult ajutine tehniline probleem.

Retseptid on jagatud erinevatesse kategooriatesse, mis teeb sobiva retsepti leidmise lihtsamaks. Mina kasutan sageli ka sõnaraamatut, sest aegajalt on retseptides kirjas maitseaineid, mida ma ei tunne või kokandusega seotud termineid, mida pean järgi vaatama. Sõnastikku kasutada on lihtne.

Kasutajatel on võimalik ka oma retsepte lisada. Seetõttu leiab sageli sellelt leheküljelt väga huvitavaid retsepte. Igal kokaraamat.ee kasutajal on võimalik retsepte kommenteerida - kirjutada kuidas maitses, mida võiks veel lisada või mida ära jätta. Sellel leheküljel on olemas ka oma foorum, kus pakutakse erinevaid tooteid (näiteks Tupperware) ning arutatakse erinevate maitsete/toitude üle. Samuti näeb avalehel värskeid uudiseid toidumaastikult (näiteks uute maitseainete müügile tulek jne).

Kuna olen ka suur rahvusköögi austaja, siis mulle meeldib, et sellel leheküljel on eraldi välja toodud retseptid Eesti rahvusköögi toitudele.

Kui ka täpitähtede mure saaks lahendatud, soovitaksin seda lehekülge kõikidele kokanduse sõpradele Arvan, et see on üks parimaid retseptikogumikke, mis eesti keeles on veebis võimalik kasutada. Seda lehekülge on lihtne kasutada ning see on kergesti ligipääsetav.

No comments:

Post a Comment