Monday, October 24, 2011

Kokkuvõte

Kuna ma ei tea päris täpselt, millest peaksin kokkuvõttes kirjutama, siis uurisin natuke, mis teised on kirjutanud ja otsustasin kirja panna oma arvamuse aine kohta.

Ütlen ausalt, et minu jaoks oli aine suhteliselt raske. Eriti ülesanne 2. Kuna viibin kaugel, on väga raske abi küsida, sest kuigi meilide teel on võimalik suhelda, on parem siiski otse abi paluda. Selle ülesande lahendamine võttis kõige rohkem aega, kuna mul ei olnud absoluutselt mingeid algteadmisi kodulehekülje tegemisest. Kuigi õnneks sain loengukonspekti ning teiste internetist leitavate materjalide abil oma koduhele valmis.
Natuke valmistasid mulle segadust ka ülesannete kirjeldused. Oleksin tahtnud küsida täiendavat informatsiooni, sest ei saanud täpselt aru. Võibolla on põhjus selles, et ei saanud osaleda esimestes kontaktloengutes.

Aine Haridustehnoloogia erivajadustega inimestele toetab ka minu õpinguid siin, sest ka omale suureks üllatuseks kuulun ma computer education'i osakonda. Ka siin räägitakse IT'st kui abivahendist, mitte küll erivajadustega inimestele, vaid üldiselt.

Kokkuvõtteks võib öelda, et kuigi aine oli minu jaoks keeruline, siiski antud kursus oli minu jaoks pigem positiivsete emotsioonidega. Eriti kui sain valmis oma kodulehekülje ning see ka validaatorist läbi läks. Ja minu jaoks oli positiivne ka see, et enamus loengust oli e-õppena, mis andis mulle võimaluse teistega ühel tasemel töötada.

No comments:

Post a Comment